Vrátenie a výmena tovaru
AKO MÔŽEM VRÁTIŤ TOVAR?
Podľa zákona, máte právo na odstúpenie od kúpnej zmluvy, teda na vrátenie tovaru, 30 dní bez udania dôvodu. Lehota na odstúpenie sa počíta odo dňa dodania posledného tovaru vašej objednávky.
Ak chcete niečo vrátiť, držte sa týchto krokov, na vrátenie tovaru do Popcorn Kids:
- Stiahnite si náš Protokol na výmenu a navrátenie tovaru, vo forme PDF. Súbor je potrebné otvoriť a vytlačiť.
- Výmenný protokol je potrebné náležite vypísať podľa pokynov a následne ho priložiť k tovaru. Upozorňujeme, že formulár musí byť vždy priložený k tovaru.
- Pokiaľ ste si objednali tovar a zvolili formu platby prostredníctvom dobierky, uistite sa, že ste do protokolu uviedli číslo účtu pre prípadné finančné náhrady za vrátenie tovaru.
- Tovar môžete vrátiť spôsobom, ktorý si zvolíte vy sami, avšak dobierky nepríjmame! Poplatok za vrátenie tovaru vám nebudeme účtovať. Za vrátenie zaplatíte sami.
KAM MÁM ODOSLAŤ TOVAR, KTORÝ CHCEM VRÁTIŤ?
Odoslanie tovaru na vlastné náklady a zodpovednosť, je potrebné odoslať na nižšie napísanú adresu:
Tosin s.r.o.
Záhradná 7
082 21 Veľký Šariš
AKO BUDEM INFORMOVAÝ/Á, ŽE MOJE VRÁTENIE/VÝMENA TOVARU BOLO SPRACOVANÉ?
Keď dostaneme do nášho skladu Vašu vrátenú zásielku, pošleme Vám emailom oznámenie o vrátení alebo výmene, v ktorom potvrdíme prijatie balíka.
Následne Vám peniaze vrátime na Váš bankový účet, čo môže trvať približne 14 dní, kým sa tieto prostriedky objavia na Vašom výpise z účtu/karty. Ak ste si vyžiadali výmenu tovaru, Vašu požiadavku sa pokúsime spracovať do 3 pracovných dní, a následne Vás budeme kontaktovať.