Reklamácie

AKO MÔŽEM REKLAMOVAŤ TOVAR? 

 Na predávaný tovar, pokiaľ nie je určené inak, je poskytovaná zákonná záručná doba 24 mesiacov. Dokladom o predaji je faktúra, ktorá slúži zároveň ako dodací list. Záručná doba začína plynúť v deň prevzatia tovaru. 

Reklamácia sa vzťahuje len na:

  • preukázateľné výrobné chyby spôsobené výrobcom, ktoré boli zistené ihneď po dodávke tovaru, alebo počas jeho používania

 Záruka sa nevzťahuje na:

  • chyby spôsobené užívateľom počas neodborného používania tovaru, opotrebovaní, zásahom užívateľa do tovaru
  • na výrobky, ktoré sa predávajú na dekoračné účely
  • násilné poškodenia externého charakteru ako napríklad roztrhanie pádom, poškodenie vodou, pieskom, prachom, blatom či dažďom a podobne.

Viac informácií nájdete vo všeobecných obchodných podmienkach. 

Ak chcete niečo reklamovať, držte sa týchto krokov, na vrátenie tovaru do Popcorn Kids: 

  1. Stiahnite si náš Protokol reklamovania tovaru, vo forme PDF. Súbor je potrebné otvoriť a vytlačiť. 
  2. Reklamačný protokol je potrebné náležite vypísať podľa pokynov a následne ho priložiť k tovaru. Upozorňujeme, že formulár musí byť vždy priložený k tovaru. 
  3.  Pokiaľ ste si objednali tovar a zvolili formu platby prostredníctvom dobierky, uistite sa, že ste do protokolu uviedli číslo účtu pre prípadné finančné náhrady za reklamovanie tovaru.
  4. Tovar môžete vrátiť spôsobom, ktorý si zvolíte vy sami, avšak dobierky nepríjmame! Poplatok za vrátenie tovaru vám nebudeme účtovať. Za dopravu pri vrátení tovaru zaplatíte sami.

KAM MÁM ODOSLAŤ TOVAR, KTORÝ CHCEM REKLAMOVAŤ? 

Odoslanie tovaru na vlastné náklady a zodpovednosť, je potrebné odoslať na nižšie napísanú adresu:

Vanda Janeková - LILLY
Záhradná 7
082 21 Veľký Šariš

AKO BUDEM INFORMOVAÝ/Á, ŽE MOJE  REKLAMOVANIE TOVARU BOLO SPRACOVANÉ?

Keď dostaneme do nášho skladu Vašu vrátenú zásielku, pošleme Vám emailom oznámenie o reklamácií, v ktorom potvrdíme prijatie balíka. Reklamácie vybavujeme v pracovných dňoch prostredníctvom e-mailu alebo telefonicky. Reklamačné konanie začína plynúť dňom prevzatia reklamovaného tovaru predávajúcim a končí dňom odoslania vybavenej reklamácie kupujúcemu. O oprávnenosti reklamácie rozhodneme najneskôr do 30 pracovných dní od obdržania reklamovaného tovaru. O výsledku vás budeme informovať prostredníctvom e-mailu, pokiaľ sa nedohodne inak. Oprávnená reklamácia vrátane odstránenia chyby bude vybavená na naše náklady bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 kalendárnych dní odo dňa začatia reklamačného konania. V prípade neoprávnenej reklamácie bude tovar vrátený späť kupujúcemu s príslušným stanoviskom.

Používaním stránok prevádzkovateľa Vanda Janeková - LILLY
súhlasíte s používaním cookies, pomocou ktorých vylepšujeme naše služby.
Viac informácií.